11-7; goed nieuws!

11 juli 2017 - Deventer, Nederland

We hebben gisteren erg goed nieuws ontvangen uit Amsterdam. In het onderzochte weefsel zijn geen tumorcellen aangetroffen, het was schoon.

Dit betekent dat er in een vroegtijdig stadium kwaadaardige cellen zijn aangetroffen en die zijn verwijdert, chemo is niet aan de orde!

Hiermee staat de achtbaan plotseling “stil” en zitten wij nog beduusd in een wagonnetje.

Gisterenavond hebben we dit bericht met familie gedeeld, we merkten dat we na 4 telefoontjes leeg liepen in energie. Het zou als een last van ons af moeten vallen in plaats daarvan sloeg  het in ons lijf.

Vol ongeloof kijken we elkaar steeds aan…..

Samen met Lean hebben we taart gegeten, een moment om te vieren. We zijn dankbaar en blij, en toch ook beduusd tegelijk…en vragen ploppen steeds op. Morgen heb ik een bel afspraak met de arts, we willen nog een aantal dingen weten en dan komt het dalen van het goede nieuws vanzelf. Er zit emotie in mijn lijf, dat moet eruit en heeft even tijd nodig.

my love!

Het lijkt misschien alsof we niet blij zijn, niets is minder waar, maar daar waar op 16 mei ons leven een wending kreeg die we niet konden bevatten, zo bevatten we dit na 8 weken ook niet ineens.

Liefs Jacqueline

champagne!

1. Sylvia Klein Ovink:
    11 juli 2017
    Super goed nieuws en hartstikke blij voor jullie. Snap dat het allemaal nog even moet dalen. Er is ook zo veel gebeurd in die 8 weken, niet te bevatten gewoon.
    Voor nu goed herstellen en jullie rust pakken. En het allerbelangrijkste: geniet van elkaar en van het leven ❤
  2. Joop & Janny:
    11 juli 2017
    Fantastisch nieuws. Goed uitademen en dan als vanouds er weer gezond tegen aan.
    We hopen jullie binnenkort weer eens te zien in Deventer.
  3. Wies:
    11 juli 2017
    Wat geweldig nieuws en wat een spanning hebben deze weken gegeven.
    Ik ben zo blij voor jullie en nu maar genieten van en met elkaar.
    Liefs wies.
  4. Hans en ingrid:
    11 juli 2017
    Het is fantastisch maar we snappen dat het ook zo raar is. Het ene moment wordt je in een hoek gegooid en nu zit je weer in de andere hoek. Blijdschap en dankbaarheid maar ook even niet weten waar je nu staat. Laat het maar even landen. Het komt vanzelf. Geniet nu en straks!
  5. Dinie:
    11 juli 2017
    Ben zoooooo super blij voor jullie xxxxxx
  6. Tamara:
    11 juli 2017
    Zoooo ontzettend blij voor jullie!!
    Maar ook heel begrijpelijk dat jullie leven nog enorm op z'n kop staat. Van zulke heftige momenten en emoties die elkaar in zo een korte tijd opvolgen... dat is ook niet te bevatten.. Neem de tijd en laat t langzaam landen. De rust zal vanzelf langzaamaan terug keren in jullie leven... voornu vooral herstellen en bijkomen.....
    Liefs van ons! Xx