09-10: Seoul tower

9 oktober 2016 - Seoel, Zuid-Korea

Zodra je in Seoul bent zie je de tower, ben je hier dan moet je het ook bezoeken. Gisteren zijn we er dan ook naar toe gegaan. We hebben gekozen om met de kabelbaan naar boven te gaan, even gemak ☺.

uitzicht tower

Vervolgens zijn we met de lift verder naar boven gegaan naar het observatorium. De hoogte is 237 meter, en het staat op een heuvel daarom staat hij 480 meter boven zeeniveau.Het uitzicht is prachtig, echt magnifiek! Onder de toren zien we overal slotjes geplaatst, de liefdesslotjes, een kleurrijk geheel. En heel veel toeristen met selfiesticks, als je er op let krijg je gewoon de slappe lach. Weer terug met de kabelbaan, voor beiden niet ons ding, we zijn blij dat we er weer uit zijn.

slotjes

We maken ons gereed voor de hotelswitch, we fietsen de stad uit naar de overkant, Koboshotel here we come!

Een lazy zondagmiddag, lekker in de zon hangen bij de rivier en genieten van lekkers van de foodtruck street, jammie. Ondertussen aanschouwen we een vliegtuigjes wedstrijd, welk zelfgevouwen vliegtuigje komt het verst, fanatiek dat ze zijn. Zo simpel en ze hebben de dikste lol.

Na een lekker bad kruipen we vroeg onder de wol.

foodtruck